مقالات

بهترین روش گرفتن ویزا کارت

ویزا

با توجه به این که ایرانیان نمی توانند به دلیل تحریم های موجود از خدمات پرداخت بین المللی به صورت مستقیم استفاده کنند، استفاده از شرکت های خدماتی می تواند به افراد کمک کند تا از خدمات پرداخت بین المللی مانند ویزا کارت، پی پال یا مستر کارت استفاده کنند. با توجه به روش های مختلفی که برای گرفتن ویزا کارت وجود دارد، انتخاب بهترین روش همواره مد نظر کاربران قرار می گیرد.

گرفتن ویزا کارت

تصور کنید در یک سفر خارجی قرار دارید و قصد اقامت چند هفته ‌ای در این کشور را داشته باشید. در این مدت نیاز به پرداخت هزینه های مختلفی مانند خوراک، هزینه هتل، هزینه تفریح و گردش و سایر هزینه ‌های جانبی خواهید داشت. در کنار هزینه های عنوان شده شما برای موارد مختلف دیگری نیز نیاز به پرداخت وجه خواهید داشت. استفاده از کارت اعتباری بین المللی به شما کمک می کند تا بتوانید از سایت های خارجی به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. با ما در ماهان پرشین همراه باشید تا اطلاعات کافی به شما در مورد بهترین روش گرفتن ویزا کارت ارائه دهیم.

ویزا کارت چیست؟

همانگونه که می دانید امروزه گسترش کسب و کار اینترنتی و خریدهای آنلاین موجب شده که کاربران نیاز به استفاده از ابزار مناسب برای خرید داشته باشند. چنانچه شما نیز علاقه مند به خرید از فروشگاه های معتبر جهانی هستید، برای تکمیل فرایند خرید خود با استفاده از کارت های بین المللی خواهید داشت. ویزا کارت به عنوان کارت اعتباری خرید در این مواقع به بهترین شکل به شما کمک می کند. علاوه بر این برای انجام سفرهای خارجی نیز حمل حجم عظیمی از پول های نقدی می تواند برای شما مشکل ساز شود. به همین علت امروزه ویزا کارت به عنوان یک جایگزینی ایده آل برای حمل پول نقد همراه شما خواهد بود.

مزایای گرفتن ویزا کارت

استفاده از ویزا کارت در عصر تکنولوژی از اهمیت بالایی برخوردار است. مزایایی که گرفتن ویزا کارت برای شما دارد می تواند شما را ترغیب به اخذ این کارت اعتباری نماید. از جمله مزایای گرفتن ویزا کارت می توان به امکان خرید و مراجعه به دستگاه های کارتخوان در سراسر جهان اشاره کرد.

در کنار این مزیت، امکان دریافت وجه نقد در هر نقطه‌ای از دنیا با مراجعه به دستگاه ‌های خودپرداز با ویزا کارت برای شما میسر شده است. چنانچه قصد خرید محصولات و خدمات از وب سایت ‌های اینترنتی و اپلیکیشن ‌های مختلف بین ‌المللی را دارید استفاده از ویزا کارت به بهترین شکل می تواند نیازهای شما را پاسخگو باشد.

انواع ویزا کارت

ویزا کارت را در حالت کلی به دو دسته مجازی و فیزیکی تقسیم می ‌کنند. ویزا کارت های فیزیکی که مانند کارت های عابر بانک صادر می ‌شوند با درج شدن یک عدد ۱۶ رقمی بر روی آن ها و استفاده از اطلاعات موجود بر روی کارت می ‌توان اقدام به برداشت وجه و خرید اینترنتی با استفاده از آنان نمود.

نوع مجازی ویزا کارت ها که اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار داده می شود به شما این امکان را می دهد که برای خرید اینترنتی بتوانید از آن ها استفاده نمایید.

نوع دیگری از دسته بندی ویزا کارت ها به ویزا کارت های اعتباری، ویزا کارت های پیش پرداخت و ویزا کارت های نقدی تقسیم می شوند. گرفتن ویزا کارت با شرایط مختلف می تواند ویژگی های بخصوصی برای شما داشته باشد.

ویژگی های ویزا کارت اعتباری

این نوع ویزا کارت به آن کردیت کارت نیز گفته می شود جهت صدور آن نیاز به استخدام فرد مورد نظر در شرکت یا نظام بانکی کشور خواهد بود. در اعتبار سنجی ویزا کارت اعتباری، فرد مورد نظر باید سابقه خود را بیان کند. در حالت کلی فعال شدن این ویزا کارت با توجه به اعتبار اشخاص صورت می گیرد.

ویژگی های ویزا کارت نقدی

در مقابل ویزا کارت های اعتباری، ویزا کارت های نقدی که به دبیت کارت شهرت دارند وجود دارد. جهت بهره مندی از این ویزا کارت برخلاف ویزا کارت اعتباری، باید در حساب بانکی خود موجودی داشته باشید.

امکان استفاده از خودپرداز

ویژگی های ویزا کارت پیش پرداخت

شباهت زیاد این ویزا کارت به ویزا کارت نقدی موجب شده که بسیاری از کاربران برای گرفتن ویزا کارت پیش پرداخت روی به اخذ ویزا کارت نقدی بیاورند. تفاوت این ویزا کارت با ویزا کارت های نقدی به این مورد برمی ‌گردد که شما هیچ اتصالی به حساب ‌های بانکی برای استفاده از ویزا کارت پیش پرداخت نخواهید داشت. در واقع شما برای خرید و برداشت پول می توانید پس از واریز مبلغی مشخص به این کارت ها اقدام نمایید. اغلب کارت های مورد استفاده در کشور ما ویزا کارت های پیش پرداخت هستند. ویزا کارت های پیش پرداخت را می توان به دو مدل شارژی و غیر شارژی تقسیم نمود.

بهترین روش گرفتن ویزا کارت کدام است؟

با توجه به تحریم های بانکی که امروز بر علیه کشور ما بنا شده گرفتن ویزا کارت می تواند با مشکلاتی همراه باشد. البته با وجود تحریم ‌های نیز موجود می ‌توان در ایران اقدام به دریافت ویزا کارت نمود. شرایط موجود این امکان را فراهم کرده که با استفاده از روش های دیگر به توان اقدام به گرفتن ویزا کارت نمود. برای گرفتن ویزا کارت و سایر کارت های اعتباری می توانید از روش های زیر اقدام نمایید.

 

خرید ویزا کارت از وب سایت ها

برای گرفتن ویزا کارت و خرید انواع مستر کارت می توانید از وب سایت های داخلی استفاده نمایید. امروزه وب‌ سایت ‌های مختلفی روی به ارائه ویزا کارت و مستر کارت به کاربران آورده اند. با این حال توجه داشته باشید که برخی از این وبسایت ها سعی بر کلاهبرداری از کاربران خود دارند. به همین علت برای گرفتن ویزا کارت از وب سایت های معتبر استفاده نمایید.

خرید ویزا کارت هدیه فیزیکی

علاوه بر استفاده از وب سایت های ایرانی می توان از ویزا کارت هدیه فیزیکی نیز استفاده نمود. امروز انواع مستر کارت و ویزا کارت به شکل کارت هدیه به کاربران ارائه می شوند.

ویزا کارت مسافرتی

نوع دیگری از ویزا کارت به عنوان کارت مسافرتی قابل شارژ به کاربران عرضه می شود. توجه داشته باشید که هر کدام از روش های بیان شده می ‌توانند مزایا و معایب مخصوص به خود را داشته باشند. در کنار این روش ها می توان بهترین روش برای گرفتن ویزا کارت را نیز گرفتن ویزا کارت از طریق بانک ‌های ترکیه بیان کرد.

گرفتن ویزا کارت از طریق بانک های ترکیه

با توجه به اینکه امروز افتتاح حساب در بانک های ترکیه برای ایرانیان فراهم شده است به راحتی می توان از این روش جهت گرفتن ویزا کارت استفاده نمود. فرآیندی که با اطمینان کامل و در مدت زمان کم منجر به صدور کارت اعتباری به نام شما خواهد شد. علاوه بر این با افتتاح حساب در بانک های ترکیه می توانید از مزایای دیگری نیز برخوردار باشید.

انواع ویزا کارت

افتتاح حساب بانکی در ترکیه می تواند به شما کمک کند تا به سایر کشورها از طریق سوئیفت به راحتی انتقال ارز را انجام دهید. علاوه بر این امکان خرید اینترنتی برای شما در سطح بین ‌المللی به راحتی امکان پذیر است. دریافت سود بانکی، گرفتن وام بانکی و همچنین مدیریت حساب از دیگر مزایای افتتاح حساب در بانک های ترکیه محسوب می شود.

سخن پایانی

مجموعه ماهان پرشین با بهره‌ مندی از چندین سال تجربه به شما در گرفتن ویزا کارت، راهکارهای مختلف را ارائه می ‌دهد. چنانچه قصد خرید و اخذ ویزا کارت را دارید توصیه ما به شما پس به اطلاعات کافی در این زمینه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = شش