مهاجرت کنید

جستجو کنید که در چه برنامه های مهاجرتی می توانید درخواست کنید ، از خانواده خود حمایت مالی کرده و از یک نماینده استفاده کنید.

بازدید کنید

 ببینید آیا برای بازدید از کشور به ویزا نیاز دارید، کسب‌وکار خود را از طریق کانادا انجام دهید، و چگونه اقامت خود را به عنوان یک مهمان گسترش دهید

برنامه من

به سیستم وارد شوید ویک  حساب کاربری ایجاد کنید ، وضعیت برنامه و زمان پردازش را بررسی کنید ، فرم ها را پیدا کنید ، هزینه پرداخت کنید ، در مورد معاینات  پزشکی و پلیس اطلاعات کسب کنید ، در مورد نمایندگان بیاموزید و از خود در برابر کلاهبرداری محافظت کنید.

شهروندی

درخواست استخدام، رزومه و ارائه شهروندی کانادا، آماده‌سازی برای آزمون شهروندی و اثبات شهروندی از این قسمت مطالعه کنید

تحقیقات

برای اجازه تحصیل یا اجازه کار دانشجویی درخواست کنید یا تمدید کنید.

کار

تقاضای مجوز کار را بکنید یا تمدید کنید، در مورد تجربه بین‌المللی کانادا یاد بگیرید و مراقب باشید، اعتبار خود را به رسمیت بشناسید و کارگران خارجی را استخدام کنید.

پناهندگان و پناهندگی

حمایت از پناهندگان، حامی یک پناهنده، خدمات را برای پناهندگان در کانادا پیدا کرده و درخواست پناهندگی کنید.

کانادایی ها

پاسپورت خود را بگیرید، از خانواده تان حمایت کنید و یا پناهنده شوید، مدرک شهروند خود را بگیرید، سفر کنید و در خارج از کشور کار کنید، از خارج کشور کودک بگیرید و در جشن‌های شهروندی شرکت کنید.

مهاجران جدید

کارت اقامت دائم داشته باشید، خدمات مهاجران در منطقه خود پیدا کنید، درخواست شهروندی کنید و در مورد اولین سال مالیاتی تان در کانادا یاد بگیرید.